Erik Turşusu -- Dr. Deniz Öner

Dün yaşadığım bir erik turşusu hikâyesini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Bir iki gündür canım  çok fena erik turşusu çekiyordu, hani öyle böyle değil..

Hamilelerin en imkânsız mevsimde ve saatlerde tutan yemek istekleri gibi bir durum neredeyse ..

Böyle bir durum olmadığı için ve haliyle koşturacağım!!  kimse de olmadığı için bu isteğimi gözardı etmiştim.

Bir gün önce dolmuşla turşucu dükkânının önünden geçmeme rağmen,  inip tekrar binmeye üşendiğim için almadım ama istek hala benimleydi. O gün Minyatürk’ü gezmeye gitmiştim ve biraz da yorgun hissetmiştim kendimi.

Uzatmayayım, dün yakın bir arkadaşıma davetliydim. O gerçekleşen bir dileği için  sofra hazırlamıştı şükranlarını sunmak üzere..

Sofrada o ritüele uygun yiyecekler vardı ama ben özellikle koca bir tabak dolusu can ERİK TURŞUSU’nda kalakaldım.

Yaşadığım şaşkınlığı kelimelerle ifade etmek kolay değil. Başka bir şey dileseymişsin diyenler oldu, şöyle bir yakışıklı prens!!  Mesela..

Bugün hala olayın şokunda iken  sizlerle paylaşmak istediğim bir turşu hikayesi değil elbette..
Size de olur mu bilmem; bazen o kadar olay yaşarsın ki üst üste; artık bu saçma olmaya başladı dersin. Koca evrende kendini yapayalnız, tek başına hissettiğin anlar olur.. Her şey senin üzülmen, kızman, yetersiz hissetmen, kazazede, kurban hissetmen için üzerine geliyor gibi olur..kendine acırsın, kızarsın..o zamanlarda neşelenmek hiç de kolay gelmez sana..

 Bana erik turşusu ile verilen mesaj şu ki;

Varoluş, Tanrı, Allah...neye inanıyorsanız o yüce güç diyor ki.. yalnız değilsin, senin isteklerini,  arzularını, ihtiyaçlarını  ben duyuyorum, görüyorum..ancak senin için en uygun zamanda bunları karşılayacağımı anla artık!!

Bazen 3-4 tane erik turşusu ile içinin yeniden yaşam sevinci ile dolması, verilen mesajı alabilme sayesinde mümkün olabiliyor

 Yaşam sevinciniz her daim sizinle olsun..

Sevgiyle, sağlıkla, mutlulukla kalın

Dr. Deniz ÖNER

Hiç yorum yok: