İTİRAF EDİYORUM-İSTEDİĞİNİZİ YARATABİLİRSİNİZ Dr. Deniz Öner


Bir itirafım var… Ayıplanacağım ve ne kadar kötüsün diyecekler diye daha önce kimselere anlatamadığım bir durumdan söz edeceğim size.

Beni kınama hakkınız bakidir,  bugün ilk kez oğluma anlattım ve o bunu kendine saklamaman gerekir deyince vakit şimdidir dedim;

Biz çok yakın iki kız arkadaşız, muhtemelen 15-16 yaşlarındayız; yazlıktayız,  çok güzeliz, çok havalıyız, çok başarılıyız.. kışın sıkı çalıştığımız, yazın da sonuna kadar eğlendiğimiz günlerdeyiz..

 Arkadaşımın bir komşu kızı vardı; bizden birkaç yaş büyük olmalıydı, çay bahçesine gelirken (şimdi cafe denilen ama bizim zamanımızda yerler toprak, sandalyeler tahtadan bildiğiniz, çay bahçesiydi işte) bile elinde örgüsüyle gelen hanım hanımcık, hani ev kızı derler ya..Biz okuyup meslek sahibi olmak dışında alternatif tanımazken; o evlenip yuva kuracağı hayırlı bir kısmet bekliyordu.
Aslında biz de öyle ukala, şımarık genç kızlar değildik ama ..gerçi ben de biraz insanları iyi gözleme ve  taklt yeteneği de vardı, komik geliyordu yaptıklarımız..

 Hani o elinde örgüsü, iyi ev kızı modelinde ya..,biraz küçümsemek mi, şaka mı..şimdi hangi duyguyla yaptık hatırlamak zor...  Arkadaşımla birlikte ona bir mektup yazdık;
 Göztepede bir market sahibi, siyah bir BMW arabası olan, orta boylu, orta kilolu ve 25 yaşlarındaki  bir gencin ağzından ..ve   her zaman gittiğimiz çay bahçesinde de bir de randevu istedik ondan, niyeti ciddiydi..

Bu hayali adamdan gelen mektubu posta kutularına da attık…
Kızın o buluşmaya gidip gitmediğini asla öğrenemedik, kontrol de etmedik..dahası  unutmuştuk bile ..ancak bir sonraki yaz bu kızın evlendiğini öğrendik..şimdi ne var bunda diyebilirsiniz..
Evlendiği adamın Göztepe’de marketi, siyah BMW arabası olduğunu ve tam da bizim tarif ettiğimiz bir tipi olduğunu öğrendik..Şaşkınlığımızı anlatacak kelime olur mu sizce??..
 Bütün yazılarımda sizinle paylaştığım, aslında kendime de hatırlattığım ” istediğiniz şeylere odaklanmanız ve olacağına inanmanızdır”  değil mi?

O kızcağız,  bizim küstahça yaptığımız şakanın farkında olmadığı için;  Öyle bir adamın varlığına İNANDI ve onu YARATTI

Buradan hatırlamamız ve hiç unutmamamız gereken…
Sahip olmak istediğimiz ne ise sağlık, mutluluk, sevgi, maddi şeyler..
Mutlaka yazılı ve detaylı olmalı,

En önemlisi ise ona zaten sahip olduğunuza katıksız bir inancınız olmalı…(içinde şüphe, endişe kırıntısı olmamalı)

Bir keresinde biri bana demişti ki “hep aynı şeyleri söylüyorsun, ne zaman değiştireceksin; ben de sen ne zaman yapmaya başlarsan” demiştim.
Diyorum ki artık yapmaya başlayalım…

Sağlık, mutluluk ve sevgiyle kalın
Dr. Deniz ÖNER


Hiç yorum yok: