Sizden Gelenler: Cansunun Kanserle Tanışması

21 yasındayım, 3 kardeşiz. 17 yaşındayken buldu kanser beni. Hastaneye karın ağrısı ve bulantı şikayeti ile gitmiştik tahlil ve tomografide ortaya cıktı. Sol böbrekte 7 santim büyüklüğünde tümör var dediler dünyamız başımıza yıkıldı. 

Sonra ameliyat ve sol böbrek alındı 2 yıl kadar iyiydim. 2013 ağustos ayında sadece 1 ay içinde aşırı kilo vermeye başladım. Kontrole gittiğimizde hastalıgın tekrar nüks ettiğini söylediler. 

Tümör o kadar büyümüs ki doktorlar yüzümüze yapılacak birşey kalmadığını söyledıler.

Adana Numune ve Egıtım arastırma hastanesıne yöneldik. Orada onkoloji doktorumuz bizi yıkılmış halde gördü ama bırlıkte basaracagız dıye yola cıktık. 

Bu süreçte kız kardesım, annem babam etraftakı kimseye kulak asmadan doktorumuz ne dediyse yaptık ve rabbime sıgındık. 

8 ay boyunca kemoterapi aldım ve sonra tumör kücüldu, ameliyat oldum. Şimdi tekrar kemoterapı alıyorum. Gecen ay ki sonuçlarımız temiz çıktı, son kemoterapi bu.


İnşallah biz basaracagız. Kanser hayatımızda pes etmemek gerektırdıgını ogretti umut kaybetmeden yürümeyı ögrettı.

Kız kardesım ve ben dımdık yürüyoruz kanser bize bir adım gelirse bız ona umutlarımız cesaretımız ve dostlarımızla birlikte bin adımla yürürüz. 

Söz verdık biz basaracağız…

Cansu 

Hiç yorum yok: