İçimizden Biri Sevilay Öztürk -metastatik meme ca ile dans

Her ne kadar farklı farklı bicimlerde yasasak da, yüreğindeki korkuları, endiseleri, kaygıları, yorgunlukları aynı olan kişileriz. Ve böyle hissetmekte de coooook haklıyız! Gerektiginde zayıf olma hakkını da vereceğiz elbette kendimize. Olumsuz gibi gorunen bu duyguların bazı anlarda derin yasanması gerekiyorsa bırakın öyle yasayalım, aksi icin direnc gosterdigimizde tıpkı bir canta hırsızının direnen mağdurun koluna daha fazla asılması gibi bu duygular da bize daha cok yapısır. ''KABUL ETMEK'' bu isi yarı yarıya çözmek demek. Ben Meme Ca danscısıyım. 4. yılıma girecegim.Tıbbın 4. evre diye nitelendirdigi bir kategorinin icindeyim. 

Bu surec icinde dönem dönem ameliyat masasına uzanıp bazı parcalarımı orada bıraktım. Simdi dönüp bakıyorum ve kalanın, gidenlerden hala cok daha buyuk oldugunu goruyorum. Bu yuzden beni terk etmis parcaciklari dert edemem; cunku mutlu olmam icin gerekli cogunluk hala burada ve benimle. Tüm bu zaman icerisinde giden dostlar, sevgilier de oldu; olsun kalanlar bu alanda da daha coktu :))). 

Kendizi bastan asagı sevin, her hücrenizi sevin. Daha önceleri yere dokuluyor diye kızdıgım saclarımı kemoda kaybedip , tekrar uzattıktan sonra yere dusenleri gördükçe mutlu oluyorum, onları bile seviyorum artık, istedikleri gibi ucusabilirler yerlerde :)) Vucudumdaki centikleri de seviyorum bence cok havalı :))) 

Metastazları olup da mutsuz olan dostlar; bunu soyleyebiliyor olmanın bile hala hayatta olmanın bir gostergesi olduğunu, butunun parcadan her zaman çok daha buyuk oldugunu lutfen unutmayın. Ben evreye mevreye de takılmıyorum, her sabah 5.45 de kalkıyor, tekrar güneşi görebildiğim için şükrediyor ve isime gidiyorum. 2027' de emekli olurum canım isterse :))). Hepinize kucak dolusu sevgilerrrr!

Sevilay öztürk 

Hiç yorum yok: