Oğlum için kanserle savaşırken Neler Öğrendim? --Gülin Köse Ofluoğlu

 
Kanser kelimesi yerine şu an canınızı sıkan herhangi bir konuyu da düşünebilirsiniz. Bu taktikler mutlaka işinize yarayacaktır.

1) Haketmesen de başına felaket gelebilir.

2) En büyük felaket ümidini yitirmektir. Ne olursa olsun “ümit et”.

3) “Neden ben?” diye sormak anlamsız. Başımıza iyi şeyler geldiğinde “neden ben” diyor muyuz?

4) Hayatta herşey bizim kontrolümüzde değildir.

5) Felaket anlarında fazla ileriyi düşünmek sadece savaşma gücünü elinden alır. O an önündeki en acil sorunu çözmeye odaklan.

6) Yardım istemekten çekinme. Yardım istediğinde sevdiklerine yük olmazsın. Tam tersine onları sevindirirsin.

7) Kanserle savaşın en zoru en başıdır. Kabullenince kolaylaşır.

8) Bazen kötü bir haber alabilirsin. Ardından daha da kötü haber alabilirsin. Yetmiyormuş gibi bir kötü haber daha alabilirsin. Ancak bu sonucun kötü olacağı anlamına gelmez. Savaşa devam, devam.. Önemli olan en sonunda iyi haber alabilmek.

9) Mucize denilen şey vardır! Üstelik hiç beklemediğin anlarda sana ulaşır. Sen ümidini yitirme.

10) Seni deviremeyen şey güçlendirir.

Hep sağlıkla kalın.

Hiç yorum yok: