Nereye, kime, ya da ne'ye gitmek isterdiniz? -- Kanserle Dans Ailesi

 
Nezih ''"Sevgili ailem size böyle bir balon verilseydi;nereye, kime, ya da ne'ye gitmek isterdiniz?" diye sordu. Bize sadece sizlerin birbirinden güzel ve duygulu cevaplarını derlemek düştü.

Sema B.

Kanserle dans ailesindeki herkesi tanımak için her yere.

Merve A.

Eşime gitmek isterdim onu görebilmek için,ve onkoloji servisindeki tüm hastalara,özellikle çoçuklara umut olsun diye yüzlerindeki tebessümü hissetmeye gitmek isterdim.

Nezih  T.

Ben şu an anneme gitmek isterdim, onu çok özledim. Bayramda gideceğim.

Merve E.

Yükseğe dahada yükseğe gitmek isterdim canım nerde isterse orada durmak isterdim:)


Ebru T.

Ihtıyac duyanların evlerine gidip kimseye görünmeden gereksinim duyduklarını bırakmak. Bır de balona tum sevdiklerimi sıgdırıp ucmak.

Ayşe B.

Huzura ve mutluluğa kimesnin üzülmediği hep sağlıklı mutlu oldukları bir yere hep beraber gidelim

Semra E.

Egosuzluga gercege ve sonsuzluga....

Nuray T.

Allah sağlık versin her yere gidilir.

Asiye Y.

Pinarima gitmek isterdim aile fertlerini de yanima alarak bir de çocuklara çok üzülüyorum onlarida alip sağlikli mutlu ve neşeyle koşup oynayabilecekleri bir yerlere götürmek isterdim.

Babam Ve Ben

1996 ya gider babamı 2000de  olcaklar icin uyarirdim ve babami doktor doktor gezdirir kanseri en basta yakalamak icin hastane kapilarinda yatardim. Çok ozledim babamı.

Derya A.

Cok sukur olmak istedigim yerde ve olmak istediklerimin yanindayim:)ama kisa bir gezintiye hayir demem:)

Pınar Ç.

Kızım hakkaride onun yanına uçmak isterdim bu balonlarla. Onu çok özledim:(

Öznur  K.

Annem tatile gidemedi bu yaz tedavi uzin vermedi onu alirdim nereye isterse oraya ....ne kadar mutlu olurdu

Sibel A.

Bana huzur veren gökyüzüne ve bulutlara...

Nazan E.

Bütün sevdiklerimi alır, sonsuza doğruuu, uçardım...ADALET ve SEVGİ dolu diyarı aramaya...


Yildiz K.

Acı çekmiyeceğim Sağlıklı mutlu ve huzurlu yaşayabileceğim yerlere gitmek isterdim...

Büşra D.

Huzura uçardm  Ama yalnız değil kanserledans ailemle:)

Nur G.

Çok güzel şu an çok mutlu oldum bayıldım yüreğimin istediği yere giderdim ailemle beraber

Gülseren T.

Tabi ki sağlığa

Ilknur Y.

Mutlulugu bulmaya gitmek isterdim sevdiklerimide yanıma alıp

Eylul V.

Umut a!

Fevziye O.

Sevdiklerimle saglikli huzurlu mutluluk dolu yerlere gitmek isterdim:)

Betul A.

Bana huzur veren kimsenin olmadigi paranin hukum surmedigi bi ada ya giderdim tum sevdiklerimi gotururdum

Didem M.

Amerika

Onur  S.

Mikail ordularına katılmaya giderdim kötü olan herşeyle savaşmak için

Yasemin Ö.

Geçmişin olmadığı yere, gelececeğe

Seviye Ç.

Ilk sağliga sonra mutlu bir dünyaya sevdıklerınle

Ipek G.

Mutlu olacagim tek yere, onu gormeye..

Alat H.

Tek kalacagim her yere

Seda K.

Nereye olursa olsun... kötülükleri ardimda brak?p mutlulu?a uçmak! Sa?l??? yakalamak ... ne güzel bir hayal... Rengârenk ... soluk silik bu dünyadan uzakla?mak...

Ülker I.

Ruhumuz huzurlu değilse,nereye gitsek aynı bence.şifayı,huzuru bulmak için sadece yaradana ve kendimize dönmemiz,bize yolu açar,yürümemizi sağlar.yürüyeceğimiz yol,varmak istediğimiz yerse bizim kararımızdır,sevgimle...

Kevser B.
Sagliga

Selma A.

Aynen sagliga

Aydın A.

Tabiki sana gelmek isterdim sen kendini biliyorsun

Ayten E.

Sevdiğim kaybettiğim bir arkadaşım var onun yanına gitmek isterdim mekanin cennet olsun canim arkadaşım seni çok seviyorum

Melek Z.

Öncelikle sağlığa,huzura , mutluluga ve ona yar?m kalan hayallerimi tamamlamaya ömrüm yeterse tabi.

Ebru B.

Babamin iyileştiği zamana.

Özdemir M.

Sevgili abime! Eger o hayatta olsaydi hersey baska olurdu.onu cok ozledim.

 

 
 
 


 
 

Hiç yorum yok: