İçimizden Biri Büşra Duran --Röportaj: Nezih Tekman

Büşracığım kendini biraz tanıtır mısın bizlere ?

Vanlıyım. 20 yaşındayım Sosyoloji Bölümü öğrencisiyim. Sosyal bir insanım, insanlarla iletişim kurmayı ve okumayı seviyorum.

Kanserle Dans nasıl dikkatini çekti ?

Arkadaşım Nezihin paylaşımlarını gördükçe merak ve ilgim arttı ve zamanla içindeki  ne kadar anlamli ve önemli bir sayfa olduğunu anladım. Burada olduğum için çok mutluyum.


Aile üyelerine elinden geldiğince güzel mesajlar vermeye çalışıyorsun bu kadar kısa sürede seni bu aileye bağlayan unsur nedir ?


Teşekkür ederim. Katılmadan öncede arkadaşımın paylaşımları zaten ilgimi çekiyordu. İçine girdikten sonra tam bir aile sıcaklığı hissettim herkes çok samimi, çok içten ve beni bağlayan en önemli unsur bu çok hassas bir durum bu bir dans ve bir gün o sahnede, o dansta bende bulunabilirim, duyarlı olmamız gerektiğini düşünüyorum beni bağlayan unsurlar bunlar.



Kanserle Dans için tüm hizmetlerde yer alabilirim demiştin beni çok sevindirmiştin. İnsanlarla kısa sürede kaynaştın. Kanserle Dans edenlere ve kanserle dans ailesine mesajın var mı?

Elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım. Allah kimseye taşıyamayacığı yükü yüklemez, kimse kendini bırakmasın bu bir dans bizde kocaman ve çok güçlü bir aileyiz ve bu dans başarıyla tamamlanmadan kimse bu sahneden inmesin. Ben de diğer üyeler gibi elimden geldiğince destek olmayı sürdüreceğim.  Esra-Ebru Hanım iyi ki sizler bizim yanımızdasınız. Sizleri seviyorum güzel ailem ayrıca Nezih Hukay Tekman'a çok teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok: